When I'm sad, I stop being sad and become awsome insted. TRUE STORY.

Har insett hur mycket mina vänner betyder nu när man inte får träffa dom på samma sätt. La undan känslor och spenderade tid med en saknad Linnea! Paj framför Friends with benefits, som vi får se om eftersom vi missade filmen då vi hade allt för mycket att prata om. Men det är så det ska va va? Med en riktigt fin vän. Guld värt.
Tog som sagt kvalitetstid med min broder ikväll framför HIMYM, de 2 sista Harry Potter filmerna och hämtmat. Han börjar bli stor den rackarn. Så stor så man faktiskt kan komunicera med honom. Känns fint med lite kontakt.
Nu ska jag somna i min nybäddade säng framför nåt avsnitt av SATC. Det blir bra. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0