Wordfeud takes over

Jag har en teori. Den nya mötesplatsen för framtidens alla människor som behöver lite kärlek, är inte det Wordfeud?

Förr fanns det inte speciellt stort urval, ni vet, det var inte så att Eva och Adam kunde välja vem dom skulle öka världsbefolkningen med. Dom som sen levde under Flinta och hans familjs tid kämpade för sin överlevnad ute på jakt efter mat, så dom fick nog nöja sig med den kvinna de fanns tillgänglig. Sen kom böldpesten och utseendet spelade mindre roll än vanligt och skilsmässa var inget alternativ.
Men utseendets betydelse växte, några hundra år framåt blev det prio #1. Raggningen började mest ske ute på stadens krogar, men fick sedan konkurrens då internet kom. Match.com och Facebook var välbesökta av sugna singlar. Men nu, när wordfeud regerar kan utseende fixeringen åter gå tillbaka, nu är det allmänbildningen som betyder något igen och tuttar á la Kisse kan man glömma.

Allt sker via en spelbricka, det är spelbrickan som har ödet i sina händer. Med rätt bokstäver kan du charma din drömprins. Jag menar, skulle inte ni falla pladask för någon som skrev välansad, hunk, ledig eller villig?
Jag tror starkt på Wordfeuds framtågande inom dejting-djungeln!

Kommentarer
Postat av: alex

så sant min vän! du är fan riktigt klok du ;) hihi <3

2011-10-16 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0