I keep stumbling till I finally miss the last train

Sovmorgon, faktsikt bland dom första nu eftersom jag tidigare varknat runt 6 av smärta. Nu kan jag äta vindruvor och mjukmackor också! Lika som tidigare, liter kamp, men det går!
Tar tillfället i akt att göra saker som jag länge haft liggandes i bakhuvudet, men aldrig tagit mig tid till. Idag har jag roat mig med saker som pyssla ihop en tavla med lappar (visar sen), slängt ut saker på tradera och samlar ihop bilder att framkalla. Ska bli klar med bilderna och krypa ner framför SATC snart. Vi hörs!
Jag och min bästa, Spanien Juli-11

Kommentarer
Postat av: Linnet

Åh vad jag tycker om dej!!!! <3

2011-09-27 @ 23:25:07
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0