Jag lever!

Okej, operationen är avklarad och den gick bra, bättre än förväntat sa kirurgen. Status nu: ligger i en 4-sal med tre 60+are som snarkar som ånglok och varav en av dom är dementa Alice som ligger å skriker för tillfället. När hon inte skriker snarkar hon som 2 ånglok, rabblar sitt telefonnummer ca. 6447829927 gånger på raken och ber om att få komma till ett sjukhus. Mysig hon dendär Alice. Jag då? Jo jag har svin ont. Har vaknat 3 gånger inatt å klagat på smärta, men de enda dom gett mig nu på natten har varit Alvedon. Dom fattar inte att de inte hjälper. Å nu kan dom inte ge mig nåt före 8 då Alvedonen är ur. Ja längtar efter morfin som ja fick igår! Nu har ja en kylmask på mig som ska dämpa svullnaden å ja har blivit väckt hela natten för diverse dropp o.s.v. Ja är svullen å kan inte stänga munnen så den torkar i princip fast, dricka är en utmaning och desamma att gå på toa. När ka reser mig/ sätter mig upp rinner de blod ur näsan. Ja har även spytt rent blod. Jorå, lever fina livet ja. Men de är så de står till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0