Point that out

En skoldag som gled förbi snabbt. En skoldag då halva klassen spelar wordfeud mot varandra på sina telefoner. Snacka om att vara fast! Tyckte jag hörde mobilen plinga, tror jag har några ord att lägga där uppe nu.
Förövrigt blev det en cheese på stan med Anna efter skolan - standard. Ett efterlängtat telefonsamtal med en ledsen vän och nu ska jag somna till breaking news. Det var nog allt för mig ikväll. Godnatt!
Bjussar på en bild från stallet med mig å Anna i våras. Inte riktigt våran hemma miljö om man säger så.
Förövrigt vill jag säga ett stort jävla grattis till världens bästa Linnea som fyller 18 idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så himla mycket! Älskar dig :D

2011-09-05 @ 22:59:02
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0