So lying underneath the stormy skies, I know the sun's set to rise.

Sitter här, uppkrupen i min säng med en smoothtie, nöjd över att äntligen skickat iväg min beställning av bilder efter flera dagars kämpande (Fick kompromissa med mitt ekonomiska jag och framkalla 240 bilder ist för 200), nöjd över att lyckats ha en stund av Greys maraton med min fina och nöjd över att jag faktiskt kan äta lite mat nu.
Mindre nöjd är jag över att dessa 2 låtar inte finns på Spotify än. De tog mindre än ett dygn för Oleg att komma ut med hans totalkassa electropop, men dessa ska jag tvingas lyssna på via youtube. Vart är världen påväg?

Kommentarer
Postat av: jonathan isaksson

stämmer så jävla bra! vart är världen påväg?? :O

2011-09-28 @ 21:34:15
Postat av: ERIKA EDORSSON

Elektropop e köööng ju!

2011-09-29 @ 19:06:00
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0