Tänkte försöka mig på ett snabbt inlägg in...

Tänkte försöka mig på ett snabbt inlägg innan mina smärtstillande kickar igång å jag däckar som en överkörd säl. Haft noll ork idag, ungefär som alla andra dager. Orken räcker till sex and the city just nu, knappt de. Och ja kan inte ljuga å säga att jag mår bra, för de gör jag verkligen inte. Jag lever i ett helvete till vardag just nu. Tur Julia räddade några timmar av min eftermiddag, trots att ja kände mig lika ner klubbad då som annars. Men tack för att du finns, å tack för världens finaste halsband. Ja har tamefan världens finaste vänner. De värmer sjukt bara när ni skriver, ja vill gråta av lycka. Synd bara att de gör för ont. Och tack Julia för idag. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0