Jag försöker, men jag förlorar varje gång

En fredag är det inte många som visar sig. Alla är ute och roar sig. Jag vill också skratta med dom. Mina vänner. Och skapa fler minnen. Inte vara fast här med smärta och obehag. Börjar lessna totalt samtidigt som jag nu vant mig. Känns som om mitt liv ser ut såhär. Jämt. Tredje helgen jag är fast i min kropp som känns som ett smärre helvete.

Fick hem framkallade bilder idag som jag bara älskar, som får mig att må bra. Mamma lagade god middag och jag väntade mig familjemys. Blev tvärtom. Blev sårad ännu en gång. Denna gång en gång för mycket. Försökte dölja tårarna med några skratt framför ett underbart avsnitt av Breaking News. Filip och Fredrik är grabbarna man kan lita på. Nu när kroppen är totalt nedbruten psykiskt och fysiskt kunde jag inte ta emot smällen lika bra. Med uppdragen luva i en varm hoodtröja känner jag mig totalt kall och stirrar ändlöst framför mig. Tårarna bryter igenom och jag bokstavligt talat skakar. Nu ska jag dölja ännu fler tårar med några skratt framkallat av HIMYM.

Kommentarer
Postat av: josse

vännen min ♥

2011-10-01 @ 15:17:10
Postat av: erikett

lill vännen då! planerat att titta förbi någon gång inom kort om det är tillåtet? du får jääätte gärna höra av dig om du är all free någon dag! :)

2011-10-01 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0