But they all think I'm crazy, but for me it's perfect sense

Skrev klart min uppsats, knåpade ihop två 18-års presenter, njöt med en kopp te framför tvn i min ensamhet och hade fint sms sällskap hela kvällen. Det var ganska avkopplande att vara helt själv igår.
En mattelektion idag och skoldagen var slut för min del. Snart drar jag mig in för en lunch-dejt med Erika, men nu ligger ja hemma och kurerar mig (Klassens tjejer var oroliga och predikade för mig idag, eftersom jag måste vara helt frisk inför torsdag på operationen. Fina ni) och tillägnar denna bild som bevis till er att jag just nu kurerar mig!



Kommentarer
Postat av: Alex

Duktig Linnea! Måste tänka på hälsan. Tänk "operation"! krya på dig <3

2011-09-09 @ 13:38:24
Postat av: Sanna

Bra där Linnea!!!

2011-09-09 @ 13:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0