Why so serious?

ag har tänkt på det, min blogg är rätt seriös, orden kommer rakt fram i en seriös vinkel. Det är lite så jag vill ha det, en plats där jag kan, rent och klart, skriva hur jag känner eller vad jag varit med om. Liksom min plats. Men min plats ska ju avspegla mig på något sätt? Och inte är jag 100% seriös dygnet runt. Men detta som ni läser här nedan ska ni ta på fullaste allvar då jag vet att mitt liv kommer bli såhär i framtiden. Jag bara vet det.



Iallafall har jag och Josse kommit fram till viktiga saker idag. Jag ska ragga upp den nya datateknikern på Borgis som tydligen, enligt rapporter från en säker källa, är precis min stil, dock saknar han knut. Men eftersom jag redan funnit min drömman, som dock inte upptäckt att jag existerar än, så jag tar datateknikern tills Oskar Linnros upptäcker min existens, då han kommer falla pladask för mig. Hur han då upptäcka min existens? Jo han kommer slumpmässigt in på min otroligt populära och glamourösa blogg, allt är ödet (Ödet betyder att jag spammar sönder hans manager med länkar in hit, till bloggen), Oskar inser då vilken underbar människa jag är och att vi är en match made in heaven.

Eftersom Josses liv är tomt och hon inte funnit sin drömman än får hon då ta över datateknikern efter mig, dock en aning begagnad, men vad gör man inte för sina vänner liksom?
Eftersom Josse är i 9onde månaden och blir snart med Ipohone funderade vi på ett namn till denne lille krabat. Alternativen stod mellan Tudor och Sladko, men eftersom Sladko är lite mer internationellt passar det bättre eftersom jag i framtiden måste följa med min kära Oskar på hans världsturnéer och leva livet som en äkta fotbollsfru (I detta fall popstjärnefru, eller fru till en popguru, ja ni fattar vinken) världen över. Då måste jag ha sällskap medan han uppträder och frälser publiken med sin musik, så släpar jag med mig Josse, därav passar sig ett internationellt namn mycket bättre. Ja precis kommer mitt liv bli. Det blir perfekt. Första steget blir då att återhämta mig från operationen så jag kan sätta igång med operation: Ragga upp datateknikern.
Såhär kan den än så länge okände datateknikern se ut, partner #1 och såhär vacker är min blivande pratner #2

Kommentarer
Postat av: josse

asså läskigt!!!!! datakillen var fan ganska lik natekillen ju!!

livet kommer bli så bra. du, jag och sladko ute på världsturne med oskar, och datakillen är hemma och väntar på mig och välkomnar mig hem med öppen famn och ömma kyssar. fast jag kommer möjligtvis dissa honom om jag hittar min drömman någonstans ute i världen på någon av oskars konserter.. men det får han ta. jag ser fram emot framtiden! sätt igång med att spamma hans manager nu så det händer nåt!!

2011-09-30 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0