Work it/make it/do it/fix it - harder/better/faster/stronger

JAG LYCKADES ÄTA MAMMAS PERFEKT UNDERBARA KÖTTFÄRSPAJ IDAG! Jorå, med lite kämpande, lite mosande och bara svälja rätt ner utan att försöka röra käkarna så mycket gick den ner, och jag är mätt för första gången på 9 dagar. Fuck den härliga fredagskänslan alla mina vänner påminner mig om att ja missar när dom skickar fylle-sms och bilder. Detta kallar jag REN LYCKA!

Jag haft en fin fredagskväll, Erika Lundahl kikade förbi för en film, blev mer catch up än film. Saknade vän!
Nu ska jag snart ta lite smärtstillande, känner hur värken kommer krypande efter en del prat, och kika nåt avsnitt av Sex and the city. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknat dig jag!

ladda hem pretty little liars och vampire diaries nu!

2011-09-24 @ 00:34:21
Postat av: josse

gud vad härligt för dig! :)

2011-09-24 @ 19:20:26
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0