You give me something I can't deny

Började kvällen hos Jullan med henne, Malin och Lilja. Åt gott, kika film, spelade wordfeud och hade det toppen! Började skrämma upp varann, ballade ur men tog oss iväg runt 11 mot Norrfly, i Kilafors i 2 bilar med mig, Anna, Julia, Malin, Sanna, Fia, Lisse och Carro. Skrämmer upp oss efter vägen, bokstavligt talat skakar, överväger att vända, men hittar tillslut dit. Hej besvikelse! Hur stor är chansen att dom har filminspelning där när vi kommer? Okej, men vi har iallafall varit i hallen... En hemväg med en helt annan stämning. Besvikna.
Jag, Malin å Julia sov hos Jullan. Wordfeud, musik å mys hela förmiddagen. Men vi hade det riktigt bra ändå, trots besvikelsen. Det plus en powernap och en talkwalk med Erika. Där har ni min andra halva av helgen. En riktigt fin helg!


Taggad Mallan med pannlampa!

Jag, Anna, Malin - Kissnödiga tjejer av rädsla som kissar på nån ödslig väg, precis innan Norrfly.

Norrfly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0