Helgen

Det har varit en sjukt kul och fullspäckad helg med alldeles för lite sömn.
I fredags drog jag och Catta och simmade efter skolan. Kanske hur skönt som helst! Mot kvällen gjorde jag Cornelia sällskap för att kolla på Sebastians match. Hon skulle leka hängiven (notera ordvalet Conne) flickvän och jag, tragiskt nog hade inga bättre planer en fredagskväll så jag hakade på. Men faktum är att det faktiskt var kul. Funkar ju bra när man har bra sällskap.
Vi mötte sen upp Erik för att käka mat på Buddys. Blev kvar ända till 1 och hade det ruskigt trevligt.


Sämre var det under morgondagen då jag befann mig på högskolan 08.20 endast hade sovit ca. 4,5h och sen gjorde ett högskoleprov fram till 16.20. Inget att rekommendera så att säga. Det kan ha gått hur som helst, och jag hann tillochmed somna under ett av proven. Bra där Linnea.
Kvällens planer var en lugn bowlingkväll. Det började så också. Med Cornelia, Fia, Catta, Saga, Sebastian och Erik. Vi hade så trevligt, så vi fortsatte kvällen med att dra hem till Sebastian för ett par glas vin. Det blev sen ett par timmar på interpol där vi mötte upp fler. Någon drink och shot senare reulterades det i en efterfest hos Fia. Så gick det med den lugna lördagen. Men så kan det gå när man har det trevligt. Det var ju värt det så att säga.


Några av oss slaggade kvarhos Fia och efter ca. 1,5 timmars sömn tog jag mig an ett 8-timmars arbetspass. Inte heller det nåt att rekommendera. Dog rätt snabbt när jag kom hem och imorse när jag vaknade kan jag inte påstå att kroppen mådde så bra. Blev till en sovmorgon. Hela kroppen skakade och det gick knappt att äta.
Cornelia kom över en sväng och tillslut vaknade jag till liv och vi drog oss till skolan. Dock hade jag varit helt fysiskt utmattad hela dagen med ryckningar i hela kroppen och svårt att äta. Så kvällens planer är att plugga lite nu, sen försöka somna i god tid.
Ibland får det kännas att man har levt, för helgen har ju faktiskt varit riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0