Innan sista allvaret

Kör ett litet snabbt inlägg innan jag somnar och säger hejdå till mitt sista lov. Ett lov som har varit riktigt bra. Tänkte slänga ut lite bilder i veckan.
I fredags vaknade jag upp och mådde som ett as, fick tacka nej till Malins 19 årsfirande och fick panikkänslor i hela kroppen när jag insåg att jag inte hade nåt att göra en fredagkväll. Tragiskt men sant. Jag måste alltid ha nåt planerat eller umgås med nån, annars får jag helt enkelt ren panik.
Hamnade iallafall tillslut med en myskväll med Josse, Erika och Sofia.
Lördagen hängde jag med Conne, Sebbe, Erik och Fia. Spelade poker och bara chilla. Soft som tusan.
Idag, söndag, har jag njutit av solen med en promenad med catta och en fika på altan, för att sen se brynäsmatchen med henne och Axelsson, som sen slutade i några timmars prat med Axelsson. Nu är jag astrött och tänker somna gott, för jag har fan haft ett ruggigt bra sista lov. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0