Lite efter igen

Ja, och bloggen den har jag glömt för att jag har levt ett liv osv. Sist vi hördes drack jag vin med ett gäng härliga tjejer. Vi har alltid så grymt trevligt, och tillslut stod vi där, i trosor och BH. Lyckad kväll som resulterade i några timmars dansande på Goya. Inte mitt ställe egentligen, men fan så kul vi hade!
Avslutade sen lite random med 3 nattgäster(och för er perversa typer, nej inget gruppsex), varav en av dom var dittvingad mitt i natten. Så kan de gå, men jag klagar då inte!
Måndag blev en riktig slappna dag. Så fort Catta, Erik och Filip dragit somnade jag om låg i sängen framför skilda världar hela dan, tills Fia å Sanna gjorde mig sällskap.
Idag, tisdag vaknade jag dunderförkyld, tog med mig minsta brodern på ett tåg upp till Ljusdal och överraskade Kusinbarnen Emma och Stina på dagis. Sen har vi hängt med dom resten av kvällen, samt skådat Brynäs ta hem första finalmatchen.
Bra dagar, nu är jag trött. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0