du är där när jag vänder, du är där när jag ramlar, men inte där för att hjälpa mig

tröttare dag får man leta efter. Orkade alltså inte ens tvätta ELLER ens borsta håret imorse ... då har jag inte gjort det sen i lördags och har alltså festat i denna frippa. Fresch. Jag som brukar vara noga med håret. Whats up lixom?
Inte speciellt produktiv skoldag och roligaste bilresan med Fias partybil idag. jag, Fia, Anna och Mimmi hämtar upp Sören på stan. Vart låter vi han sitta? Bakluckan såklart! Kan även tilläggas att Fias bil är suuuperliten, men söt!


Tog mig an ett medelpass på friskis med Catta efter skolan och nu tänkte jag försöka plugga. Nåt som jag totalt har börjat suga balle på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0