Dagar du lever, dagar du levt

Fortfarande inte frisk, men jag krigar på ändå.
Rema 12-15.30. Deli 16-01.00. Passet på Deli var hemskt idag. Så jävla mycket folk å så jävla mycket att göra. Så står man där själv. Hinner inte ens äta eller andas. Tyckte i mig en kebabrulle från gårdagen, från seveneleven, sittandes på diskbänken. Så lite glamour i mitt liv just nu. Skönt att Adib är störtaskön, en snubbe som jobbar på burger king bredvid mig. Han livar alltid upp humöret!

Äntligen hemma, har ätit en baguette och ska krypa ner. Imorgon är jag ledig. Då blir de 9 dagar sen jag va de sist. Ska bli SÅ skönt.

Juste, har glömt nämna de. Att jag har snackat med min chef på Deli och jag ska inte säga upp mig trots allt. Ska övergå till att vara extraanställd, och kunna bli inringd när de behövs. De känns bra. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh jag ÄLSKAR han på burger king! han var alltid så söt när jag hade stängning och brukade följa mig till bussen<3

2012-12-21 @ 02:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0