Får jag hålla din hand och kalla den min?

Hej alla mina fans! 
Idag var det jobb på schemat - 11-16. Har en lite lugnare vecka denna vecka, vilket är ganska skönt. Men samtidigt vill jag verkligen jobba. Jag är ledig på torsdag och har typ redan panik över det, så jag har mejlat en av mina chefer om att jag gärna hoppar in ifall det behövs. 
Trodde det skulle vara svårt att komma in i rutinerna igen, eftersom man inte haft några sen studenten i juni. Men vet ni vad Jag älskar dehär! Trivs så bra och tycker det är kul att gå till jobbet! Så tidiga mornar är inget som har varit tungt hittils iallafall!
 
Måste bara tillägga att vissa människor är SÅ korkade. Shit, att sitta i kassan på Rema gör att du får möta många människor. Bittra som glada. Jisös!
 
Catta jobbar kväll, så det är jag och grabbarna som hänger tonight. Just nu äre hockey, så då tänkte jag passa på att redigera lite bröllopsbilder, rensa bilder och måla naglarna. Men ja ni vet, sånna där livsviktiga ting, innan jag umgås med the boys framför en film. 
Vi hörs!
 
Live from my room in Oslo. Kabooom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0