Glaset sjunger en sång när hennes finger stryker längs kanten

Drog igenom ett pass på Deli, 12.30-18.30. Jobbade först med Sophia och sen med Kristina. Tjejerna kommer jag sakna mest på Deli när jag slutar. Speciellt Sophia och Frida, vi har klickat så jäkla bra. Men vi har sagt att vi ska fortsätta umgås, så vi har lite saker planerade. Känns kul!
Julshopping och mycket folk under dagens pass. Och eftersom jag jobbar på Deli i Oslo City, alltså gallerian här, så är det så sjukt mycket folk och alltid mycket att göra. 
 
Sprang in på Rema en sväng nu på kvällen också, köpte med mig lite frukt, så nu sitter jag här, med en ansiktsmask, kaka ifrån Deli och kiwi ifrån Rema, och tänkte försöka kolla på någon film. Detta är mitt lördagsmys kvällen till ära. Skönt med lite avkoppling och egentid. 
 
 
P.S. Idag har snön fallit här i Oslo. Vi har nu ca 1-2 cm på backen, istället för som tidigare, ungefär 1mm. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0