I mitt sagoland

Det förra inlägget skulle publicerats för ca 15 timmar sen...
Tågresan gick som på räls (där fick jag till det) och utan förseningar. Kom fram till Gävle 15.42 och på perrongen mötte Julia upp mig. Vi båda möttes i tårar. Fan va jobbigt det är att sakna!
Kramades, kikade på hennes nya, fina boende, solade och fick en aaaas fiiin svart kappa i tidig 20-års present. Bästa!!
Mötte upp merima och kramades lite till. Så mycket kärlek idag!

Brast ut i tårar igen när mamma hämtade mig på stan, och lika så när jag kom hem och fick krama om mina 2 bröder.
Åkte hem till Fia och överraskade med kramar och har haft uppesittarkväll med familjen.
Kom hem till ett snötäckt gävle likt ett vinterland, en färdiglagad middag, efterrätt, Bingolotto, julpynt, gran, ljus, värme, familj och kärlek.
Har myst hela kvällen. Suttit med mamma och bröder och bara pratat & ätit gott. Alltså så mycket kärlek så jag gråter av lycka! Vad jag kommer njuta dessa dagar!!


Hela Gävle kändes magisk på något sätt idag. Som ett sagoland. Hela livet var så fint idag. Som om hela världen är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0