Låt mig få le, genom hela livets väg

Jobbade igår, 08-16 på rema och gick sen en sväng med Catta på stan. Köpte hårfärg osv till henne och inhandlade sista julklappen.

Idag, tisdag vaknade jag upp med halsont. Vet inte vem jag ska skylla på, mig själv, mina roomies som också varit lite krassliga eller Oscar som jag jobbat massa med när han varit sjuk.
Eller så skyller vi på vintern (som förövrigt inte är så kall här. Typ ingen snö och man kan ha skinnjacka).
Jobbade 12-18 på Deli idag och åkte sen hem till en svensk tjej här i Oslo som är frisör. Slängde iväg en förfrågan förra veckan om de va nån som kunde klippa mitt hår i Facebookgruppen "svenskar i Oslo". Hon nappade och jag är skitnöjd med håret! (förra inlägget va alltså ej seriöst) Kul med såntdär random och träffa nya människor!

Chefen, Jessica, på Deli låter mig vara ledig på fredag. Så guld värt eftersom jag egentligen jobbar 47h denna vecka, arbetar 10 dagar i sträck och ska på SHM på lördag. Vilodag på fredag ska bli välbehövligt!

Nu har jag min första ensamma stund här i lägenheten på en evighet. Té, c-vitamin i olika former och webb-tv i soffan. Bra häng.


Kommentarer
Postat av: Denice

Hej! Fin header!

2012-12-19 @ 19:39:32
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0