Mitt namn är mycket, men jag vill ha mer

Vaknade upp utan röst, övergick sen till en sönderrökt, 80-årig tants halsstrupe i kombination med en 14-årig killes målbrottsröst. Fint.
Har harklat mig och låtit som kråka på jobbet, men jag har varit glad ändå.
Jobbade 14.30-22.30. Stängning med Nicolai och en ny tjej.
Har precis skypat med Anna och Fia. Mina pärlor. Vi är just nu i 3 olika länder. Älskade vänner <3

Hittade en bild som lades ut på Facebook idag, från personalfesten med Rema för 1,5 vecka sen. Såhär ser de ut efter att chefen bjudit på shots! Härliga människor iallafall!


Kommentarer
Postat av: Oscar

världens bästa och snyggaste Oscar med!!!

2012-12-25 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0