Nalle på posten

Någonting som känns ruggigt bra är att det fortfarande icke finns någon snö här på backen, medan jag vet att hela Gävle är täckt. 
Om det är något jag verkligen hatar så är det snö. Eller vintern över huvudtaget. Jag får bara sämre humör, fulare hy, fryser mer och det är mörkare ute. Finns verkligen ingenting positivt förutom att man kan dricka te och ha stickade tröjor utan att frysa.
(Catta och jag skrattade när vi flyttade in här och pacakde upp våra väskor och insåg hur mycket stickat jag faktiskt äger. Och då har jag inte ens allt med mig. Love stickat<3).
Fast julbocken där hemma, den saknar jag faktiskt...
 
Jag klagar på kylan och här är det runt -13... 
Hämtade ut ett paket på posten idag iallafall. Ett litet nalle-paket hemifrån. Sånt värmer i det lilla frusna Linnéa-hjärtat. Älskade familjen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0