Trött

Godmorgon!
Någon tid till bloggen fann det inte. Jobbade 12-01 och hade endast 15 min rast då jag bytte om på rema, sprang till Deli och bytte om där. 12-15.45 på rema & 16-01 på Deli.
Och lucia var det också, och min blogg fyllde 3 år. Grattis till dig <3
Catta va bäst och kom och gjorde mig sällskap på slutet igen och när vi kom hem åt vi saffransbollar (de va ju ändå lucia) och börek (asså alla norrmän äter dom, så vi lära också prova. Lite sådär smakade de, ingen höjdare.
Nu: död i sängen. Lyckades inte sova mer än 7h.. Inte gjort de sen ja kom hit, fattar inte... Somnar om i småstötar efteråt. Nu värker hela kroppen och vid 16 börjar nästa jobbpass, precis som igår, på Deli till typ 01 inatt. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0