Cause I'm a true viking


Erkänn, vinterjackan, är inte det djävulens påhitt?

Jag kan nog inte beskriva mitt hat över denna skapelse med ord. Glamourös är det sista man blir i detta fanskap. Mysigt är det inte heller eftersom det innebär att det är kallt och vinter. Inget jag föredrar. EN mysig halsduk är ofta svårt att matcha till detta vidriga ting också. Och hallå, vad är bättre än en halsduk när man fryser? Och snyggt är ju det också, till skillnad mot vinterjacka!
Sen, passformen? Hallå? Man känner sig som en Michelin-gubbe. Inte smickrande, inte smickrande alls. Och för att inte tala om håret. Statiskt är bara förnamnet. En frisyr á la Albert Einstein blir standard såhär års. Jag menar, inget är väl smickrande med detta?
Så för att sammanfatta mitt hat - vinterjacka du är gräslig! Tur jag är en viking då och överlever i min skinnjacka och enorma halsduk. Mmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0