I can see the black holes collide

Dansträningen var bäst! Dock sa min rygg ifrån en aning. Älskade rygg. Älskade kotor som ligger fel<3

Nu spanar jag på lite student- och balklänningar istället för att plugga. Jag har hittat 2 studentklänningar som jag bara älskar!! Funderar på att klicka hem dom, men balklänningar däremot är det lite svårare med. Jag tycker ärligt att det är fult. Själva plagget, principen balklänning. Nej inte min grej!
Men jag hittade en riktigt fin, vad tycker ni, passar jag i den? Tror jag skulle kunna bli balens drottning i denna. Glamour säger jag bara!
Klänningen har jag designat själv, med sågspån som jag samlat ihop när grannen hyvlade häromdan. Miljövänligt må jag säga!

Kommentarer
Postat av: L

Åååh snälla rara underbara, kan du inte designa en liknande klänning till mig? ;D jag hatar ju också balklänningar som du vet, men den där med sågspån känns ju nytänkande och härlig. Vill också ha chans att bli balens drottning ju!!!

2012-02-01 @ 22:13:25
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/
Postat av: L

SV: Åååh det låter helt amazing! Jag ser verkligen fram emot att vara din dejt, hehehe. Balen kommer bli livets bästa dag, speciellt när man få känna sig som en riktig drottning i en unik klänning. Finemang!!!

2012-02-01 @ 22:37:00
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0