Måndag

En lång skoldag med massa flängande. 08.30-21.30.
Nångång på förmiddagen smet Fias häst, så vi fick akut kasta oss in i min bil å dra ut till stallet för att få in den igen. Traumatisk upplevelse må jag säga. Kanske inte så extremt, men lite hetsigt blev det allt.
ÖB och en chokladbit med Fia då vi hade långlunch. Hem i hets en lektion senare, fixa mat å mig, Fia å Conne, 25 minuter senare drog vi in till stan igen och mina vänners välgörenhetsevent om sexhandeln i Sverige, som är deras PA-arbete. Live musik av otroligt duktiga Hanna, livsberättelse av Elise och ett proffsigt event av Julia, Malin och Hedda.
Sen fyllde vi bilen och drog till Gävle teater för en teater om apatiska barn. Den var rätt bra faktiskt, dock lite utdragen på slutet. Nu kanske ni tänker, gud vilken kulturell kväll hon haft ikväll. Både teater och välgörenhet. Ja ungefär så tänker jag med. Nu är jag helt slut efter en bra måndag. Tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0