Nej en god vän går först, som finns där när sommar blir höst

Hej! Vet ni? Idag är en såndär riktigt bra dag! Jag mår bra idag.
Vaknade upp, var pigg eftersom man inte varit ut kvällen innan, åt en riktigt god frukost framför skidorna på tvn, precis som förr. Sprang över till pappa och kom därifrån med ett leende på läpparna. Och solen skiner. Och ikväll ska jag umgås med fina vänner. Idag älskar jag livet. Fan vad man behöver älska livet ibland för att få tillbaka orken.
Trots att jag just nu pluggar gör jag det med ett leende på läpparna. Norlie & KKV på högsta volym och livets alla problem känns plötsligt lösta för en stund. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅÅÅh vad härligt för dig!!

2012-02-04 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0