Party is not rockin' in the house tonight

Vad händer egentligen? Det är fredagkväll, mina vänner ska strax börja förfesta och här sitter jag. Spiknykter. Den bittra sanningen.
Vad kommer härnäst? Ska jag börja dricka mjölk varje fredagkväll och spela kort? Någon som vill börja samla på frimärken med mig??
Nej, så farligt är det faktiskt inte. Ska ha ännu en lugn helg, filmmys står på schemat med Erika. Andra helgen på rad jag inte går ut, och det osar rekord. Har inte varit nykter 2 helger i rad på över ett år (Om man bortser operationen). Nej, jag påpekar inget. Mest bara klargör för mig själv över mina alkoholkonsumtionsvanor. Men, vi är unga och jag är en partypingla! Så let's bring fram chipsen och Colan!! Ha en fin fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: julia aaa

finns ingen roligare blogg än din!!! :D

2012-02-11 @ 00:19:37
Postat av: Martina

hahah, vad skön du är!

2012-02-11 @ 09:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0