#Teve-Sverige

Desto mer jag kollar på Filip & Fredrik. Desto mer älskar jag dom. Utan tvekan Sveriges skönaste! Och jag kan inte låta bli, men Fredrik är ju faktiskt lite småsexig på nåt sätt (Det är här ja vill ha er åsikt, som jag aldrig fick i de förra inlägget om hans sexappeal). Lite utan hans vetskap liksom. Inte riktigt på bild, utan mer när han är in action. Naturligt.

Och Big Brother. Man kan inte låta bli att kolla. Man kan inte låta bli att bli fast. Och Hanna Widerstedt (Wider, rätt bra förklaring där). Hon är bortom all förklaring. Herre min skapare. Provoserande och underhållande. Där har ni Big brother.

Kommentarer
Postat av: julia a

ja han är snygg!! ;)

2012-02-21 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0