Jag vill känna känslan av att vara där, ingenting kan stoppa mig

Onsdag. snart dags för 2 träningar, men innan ska jag hinna plugga lite. Under dagen har jag och Conne fått avnjuta några ögonkast extra åt vikarien, kikat runt i olika tatueringsstudior för att jämföra priser osv inför min kommande tatuering. En snubbe skulle skissa ner den så jag ska få se den på fredag. LÄNGTAR!
Mer? Jo, min studentklänning har kommit till min varma, trygga famn. Så som jag kämpade för att lyckas få den då den tog slut på hemsidan hela tiden. Men så plötsligt händer det. Det dök upp en retur. En i min storlek. Jag knep den på dirren. Känns skönt att ha det fixat slipper den stressen ligga på. Nu tänker jag kkrypa ner framför tvn. Precis vad jag behöver.
Seak-peak på klänningen från Nelly.

Kommentarer
Postat av: erika lundahl

fuck my fucking fuck ass om det är den jag kollat på!!! som det säkert är eftersom det bara finns en sån där klänning därifrån ååååååååååååååh!!! haha orkar inte!

2012-02-15 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0