Välkommen lilla prinsessa

Idag hade vi våran sista föreläsning på Stora Sätraskolan om vårat PA. Det gick riktigt bra och det känns skönt nu när allt är slut. Fick mig en liten beundrare där bland åttondeklassarna också. "Du såg bra ut, eller jag mena, det såg bra ut". Kanske borde haffa å satsa på lamkött?


Taggade tjejer inför föreläsningen


Hur som haver så har Victoria och Daniels lilla prinsessa kommit till världen idag. Jag är faktiskt en av dom som tycker om kungafamiljen och tycker det är riktigt kul med en liten ny tronarvinge. Så grattis Daniel och Vickan till den lilla flickan!
Enligt spekulationer (från mig) kan lilla sessan se ut något såhär. Antingen föddes den direkt med kronan på huvudet, eller som en förvuxen jätte-bebis. Hoppas på det första då den andra bilden är aningen läskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0