WHY ME?

Dagens största I-lands problem har nog drabbat mig idag. Jag nämnde förra veckan att jag funnit 2 stundentklänningar jag skulle beställa hem, så i söndags när jag skulle ta tummen ur röven och väl beställa dom. Då är BÅDA slut. Saaaay whaaat? Tänkte hela Sverige ha samma studentklänning som mig?
Så idag, händer det ofattbara. BÅDA klänningarna kommer in igen, bara i min storlek. Men så gick det inte att logga in på mitt Nelly-konto. Givet.
Jag ringer i extas till mor min som lovar att fixa det på jobbet. MEN nu när hon kommer hem förklarar hon lugnt att det inte gick från deras datorer. Jag skriker lite i panik. (Hur kan hon fortfarande hålla sig lugn? Hello Houston, we got a problem lixom!!). Så nu ska jag låna min mors konto och beställa hemma. Då är en av dom slut. WHHYY GOOOOD, WHY ME??!!


Jag förstår att ni nu tycker synd om mig. Det gör jag med.  Jag som icke är någon klänningsmänniska var liksom i extas över att ha funnit nån jag ville ha. Två dessutom. Nu måste jag nog gå naken på studenten. Kan bli spännande det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0