Helt off kan man säga

Bröllop i lördags. Världens vackraste dag. Stort grattis till Ida och Tobias fina kärlek!
Var med och fixade hela dagen, skjutsade småtjejerna till frissan, agerade chaufför åt bruden osv. Sen blev jag kvällens fotograf och tog alla bröllopsbilder. God mat, bra fets, härligt band och fulla vuxna. En vacker dag i kärlekens tecken.
Söndagen blev det häng med småtjejerna hela dagen, innan jag mot 7-tiden drog mig hem till Emelie. Förfest på hennes balle med vin, ljus, popcorn och jordgubbar. Addera en jävla massa tjejsnack på det så har ni en riktigt bra kväll som avslutades på en av Ljusdals krogar. (140kr I INTRÄDE, DRIVER DOM ELLER??!)
Idag måndag har jag bakishängt med Emelie, hängt hos Ida 6 Tobias med dom, småtjejerna plus Gustav innan vi tog tåget hem vid 4-tiden.
Fortsatte denna måndagskväll med häng hos Catta på hennes altan. Tjejsnack och en jävla massa irritation kom ut. Bra häng med en bra vän. Nu avslutar jag med The big bang theory samt jordgubbar+mjölk. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0