Längesen

Tiden har bara sprungit iväg och jag har haft fullt upp. Trots solens frånvaro har jag haft några riktigt bra dagar!
Sen jag landat från juni månad då jag tog studenten, åkte till Rhodos och var på Peace&Love har jag försökt återhämta mig sömn och kroppsmässigt. Kroppen har sagt ifrån ett par gånger på olika vis, men nu mår jag bra igen.

På måndagen efter peace slog verkligheten till och jag hade ett möte på arbetsförmedlingen. En sväng på köpis med Fia och sen drog jag vidare till Jullis stuga ett par dagar. Powerwalk, strandhäng, sova (Sömnbrist till tusen eftersom vi misskött oss en del under juni månad) och bara umgås med en fin vän på ett avkopplande ställe. Precis vad som behövdes. Brygghäng med Catta, besök av morbror och moster. Sen var det plötsligt fredag på vecka 27. Hängde då på en uteservering i solen med Sanna, Malin, Julia, Sabah och Martina. Våra tankar om att rena våra kroppar vände snabbt och vi slog till på en utgång. Samma gäng träffades senare hos Martina för en lugn förfest med vin och tjejsnack. Fina sånna med!
Fyllan slog till snabbt och minnesluckan är stor. Men kul hade jag. Bara en fruktansvärt skum natt med många frågetecken, men jag klarade mig fint. Sov hos en vän och hängde kvar där ända tills 4 på lördagseftermiddagen. Kvällen fortsatte med bakishäng med Julia A. Hämtade tillbaka några kära ägodelar på stan som lämnades i fredagens dimma och catchade upp sen sist. Söndagen, ja den bestod av jobb.


V.28 började fint då mamma åkte bort redan kvällen innan. Alltså var jag ensam hemma en vecka framöver och boss över huset. Goda tider! Eftersom det är sommar slog vi till på lite häng hos mig med härliga människor och lite alkohol. De blev jag, Fia, Julia, Anna, Sanna, Conne, Gabbe, Sebbe, Jonte, Rickard, Filip och Jullan och Mallan en sväng. Blev en riktigt bra kväll. Somnade i en fin famn och tisdagen bestod av bakiskäk till frukost med dom som sov kvar, samt lite hammrande för killarnas del.
Malin och Julia kom över för lite käk, sen spenderades tisdagskvällen på Coffé Lounge med en chai latte, sen vidare till Malins place för övernattning + drive in på donken på natten.
Onsdagen spenderades med Lundahl, även här lite catch up då vi inte setts på evigheter. Fixade käk och pratade oss igenom kvällen.
Torsdag kom och presenthandling med Anna stod på schemat. Mot kvällen kom Sabah, Sanna, Fia, Malin och Julia över på tacos, kladdkaka, chips och tjejsnack. Malin och Sabah stannade över natten. Plötsligt var det fredag igen och Julia A skulle firas. Vin, fika, glada tjejer och ett födelsedagsfirande på det. Kan inte bli annat än bra! (Grattis igen Jullan!!) Dansade till tusen på Slick, och denna gång stannade jag tiden ut samt kom ihåg det. Kändes kul :) :)
Nattgäst i form av Fia. Nattkäk å massa skratt. Precis som alltid när vi blir varandras ragg på Slick. Lördagsmorgonen var seg då jag klev upp för jobb. Men icke sa nicke. Nåt hade gått fel så jag behövde inte jobba. Blev en dag på fjärran med Fia istället. Funkade prima det med. Kvällens aktivitet blev brorsans fest då vi hängde runt, tills vi ledsna och kröp upp framför en film med lite gotta.
Söndag - jobb.


v. 29 Måndag - jobb. Ett dopp i ån med Catta (Första gången jag badar ute i Sverige iår) samt hämta hem mamma. Nu ska jag chilla framför ett par avsnitt av HIMYM.
Tänka sig, en snabb men lång resumé funkade de med, nu ska jag försöka updatera som vanligt igen. Lite bilder från juni slänger jag nog upp titt som tätt när jag finner tid. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0