Mitt namn är mycket men jag vill ha mer

I onsdags blev det utgång. Påvägen mot förfesten sprang vi förbi scenen på stan där Mange makers uppträdde. Har ju en hemlig liten crush på alla grabbarna i den gruppen. Fina pojkar. Förfesten va hos Brynk med Anton, Fabbe, Sam, Mange, Malin, Jossan, Sanna, Mimmi, Sabah, Martina och Conne. En del drama, men överlag blev kvällen bra ändå. Drog ut på slick och dansade tills stängning och efter många om och men lyckades vi fixa skjuts från stan. Sov sen hos G och drog hem vid 3 dan efter. Hängde med Lundahl vid ån och sen drog vi + Catta in till stan för filmhäng med Marika, Adrian och Robin. Idag, fredag har jag åkt tåg till Ljusdal. Jag får en sån trygghetskänsla i hela kroppen när jag kommer hit. Myst med mina skitungar och gråtit en skvätt då jag gick för att kolla in mormors gamla lägenhet. Otroliga minnen. Nu kikar jag OS invigningen, men ska nog krypa ner snart. Bröllop väntar imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0