You light up a whole new light in me

Idag spenderade jag min dag på jobbet igen. 09-16 och solen sken även när jag slutade. Somnade en sväng på gräsmattan och sen har jag gjort lite småärenden och försöka ta hand om min kropp. Det har varit prio ett denna vecka, för så som jag misskött den tidigare i sommar så behövdes det. Kroppen har sagt ifrån på massa olika vis, men med lite medicin och vila så mår jag nu bra igen och känner att kroppen är på G!
Jag brukar ha svårt att göra ingenting. Men denhär veckan har det funkat. Jag har bara tagit det lugnt efter jobbet och prioriterat kroppen. Kanske kan bero på att jag just gjort så mycket under juni, så att få chansen att andas faktiskt är skönt.
Nu ska jag somna framför How I met your Mother. Världens bästa serie. Imorgon vankas jobb igen. Godnatt.

Studentfoto med klassen. Fan vad tiden går fort. Fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0