It was like a fairytale

Okej fan vad jag inte hinner med här!
Balen var så sjukt bra, jag vill göra om den igen! Började med mingel och snittar hos Anna med klassen, åkte nercabbat till Engeltofta, minglade och blev fotograferad, åt mat (Haha, pulvermos? Seriöst?) drack shots för 35 kr, spårade lagom på alla sätt å vis, dansade med vackra människor och hade de så jävla bra! Perfekt! Dock är jag missnöjd med minglet på Engeltofta, då ja inte hann ta bilder med dom jag ville och missade typ alla gruppbilder, men de är som de är, och resten av kvällen var perfekt!
Efterfest hos Lukas och Max-mat med Axelsson dan efter - i balklänning. Fräscha brudar!
Bakishäng hos Julia med henne, Sanna, Axelsson och Malin. Återberättade balnatten och skrattade! Sen hängde jag, sanna och Julia hos Sanna resten av kvällen/natten med BB, chops&dipp och balbilder.
Nu, söndag, kom jag nyss hem från Martina där ja klippt mig. Strax drar jag hem till Jullan med klassen för häng och övernattning, för imorrn börjar studentveckan! Puss


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Min fina, underbara, bästa vän!

2012-06-03 @ 23:26:24
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0