It reminds me of you

Alltså jag har haft en sån jävla bra helg! Galet bra alltså!
Finns inget bättre än att vara ensam hemma! Det har varit full rulle hela tiden, och det känns tråkigt nu när jag plötsligt blev ensam. Tänk om det vore helg lite oftare. Och några som denhär. Tänkte köra en återblick av helgen imorrn, med bilder. Avslutade iallafall söndagen med, promenad, Big brother och Catta. Nu toppar jag det med nåt avsnitt av den gamla serien Skilda världar. Tack för mig.
Juste, beställde precis en Peace and Love biljett också. De kan inte bli annat än bra!!

Kommentarer
Postat av: correorre

jag vill låna första skivan när du är klar!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-26 @ 13:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0