It's your turn now

Idag befann jag mig åter i skolan. Men fa-an så tungt det var imorse. Men så fort man kommer till skolan blir man glad. Fina människor som förgyller dagen.
Sista lektionen hade vi studiebesök på krematoriet. Ja, där man kremerar döda människor.
Lite obehagligt var det faktiskt. Fick gå in i kylrummet med alla kistor och in till ugnen där dom kremeras. Och till sist, vi fick öppna ugnen och se en kremering. Jag har alltså sett en människa kremeras. Brinna upp. Man såg hela skallen, bröstkorgen å allt brinna. Där blev det rätt obehagligt faktiskt. Kan inte riktigt sätta fingret på såntdär. Allt känns så ofattbart på nåt sätt, på ett underligt sätt.

Nu sitter jag och längtar ut, ser solen skina. Jag vill befinna mig på en solig uteservering eller altan. Den varmare delen av våren, snälla kom!

Förresten, idag tillkännagav Peace att Rihanna kommer i sommar. Fan så taggad man blev dårå! Världens coolaste brud.
Här ifrån Rihannas konsert i Globen den 1/11-11 med Anna och Fia

Kommentarer
Postat av: Anna

Livsglädje!!!! Ses på peace nea!

2012-03-07 @ 07:23:51
URL: http://annaaahhp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0