Put on your sunday best and fake a smile

Jag har inte varit i form för så mycket bloggning idag. Varit i någon form av bubbla. Varit ute och gått, duschat länge, städat rummet och låtit tårarna rinna. Allt tillsammans med hög musik. Precis som jag alltid gör när jag inte är på topp.

Förövrigt var det utgång i fredags. Min stora Idol Conne vann VIP för henne och en till. Hon skulle bjuda med mig. Kunde inte annat än rå-gilla läget. Rå-gillar henne med! Började med att fira Lilja med en hel bunt härliga tjejer och några killar. Dansade som vi alltid gör! Sen sög 100-dagars så jag och några till till Slick istället och mötte upp Lundvall, Sören och Co. Blev en riktigt rolig kväll!
Lördagen degades bort och avslutades med lördagshäng med Julia. Och dagen drog jag ju där uppe. Avslutade just med té och BB. Tack för mig, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0