So, even if we didn't, maybe I want to

Idag har varit en bra dag! Jag kan inte beskriva känslorna som kommer i kroppen så fort det blir vår i luften. Jag totalt älskar det. Catta har beviset på mitt lyckorus tidigare idag!
Efter skolan hamnade jag och några tjejer på Donken för nån cheese. Det var ju ett tag sen nu så att säga. Sen jobbmässan på polhem, men den sög. Så jag, Catta och Sanna drog ner på stan. Där fyndade jag ett par svarta jeans för 99kr. Klappat och klart. Var på tiden. Sist jag köpte ett par nya var i 9:an. Det börjar synas att dom levt så att säga.
Sen fortsatte Catta och jag hem till mig. Chill, snack om livets viktiga och oviktiga ting, fika och Bog brother. Diggar den bruden ja!
Nu har jag precis skickat in min slutrapport till projektarbetet. Där var det klart. Pang. Nu ska jag sova, för jag är helt slut. Godnatt!


I brist på bilder från dagen bjuder jag på denna störtsköna video.

Kommentarer
Postat av: catta

jag diggar dig mer ja!

2012-03-23 @ 23:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0