Studentkryssning

I tisdags var det ju som sagt studentkryssning. Kan inte säga annat än GALET!
Delade hytt med min kära vapendragare Linnea Axelsson. Perfekthyttkamrat!
På bussresan härifrån började hon å jag att peppa med cider, bullar och partymusik i lurarna.
Middagsbuffe på båten med Axelsson, Erika, Chrille, Mimmi, Jasmina, Lilja & Conne. Drack vin och började tagga till!
Resterande delar av kvällen behöver jag inte berätta allt om, låt oss säga att jag inte minns allt heller. Men fan så kul vi hade det. Totalt flippat. Så fruktansvärt kul!

Dan efter var det bara att börja om, vinet gled ner ganska snabbt och vi dansade vidare. Skrattade, dansade och hade det ruskigt bra. Efterfesten hölls på Goya, men innan hade jag och ett gäng tjejer en för-efterfest hos Jullan med tacos, vin och omtaggning! Dansade vidare på Goya. Även där, en fruktansvärt kul kväll. Här trodde man folk skulle vara slitna, men det blev en av dom bättre krogenkvällarna.
Slaggade sen hos Julia med ett gäng brudar och hade härligt bakishäng dagen efter då vi åkte och köpte pizza och catchade upp allt. Kan inte säga det ofta nog, kryssningen var sjukt flippad och sjukt kul! Sammanfattning:Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0