It isn't over until it's over

Dendär powernapen var guld värd! Tog mig sen ut på en promenad. Eftersom jag inte ska träna så blir ja så sjukt rastlös så jag måste röra på mig på nåt sätt.
Nu tänkte jag ta tag i pluggandet av naturkunskapen som inte blivit av än. Inte alls. Fan, jag är värdelös på att plugga. Framförhållning är inte min grej.

Förövrigt då? Vill bli frisk, ha en eftermiddag på en solig altan eller uteservering, önskar jag kunde vara bättre på att hålla rummet städat, längtar till soffhänget framför Desperate med en kopp Te ikväll, tigiare idag blev jag glad då jag fann en bortglömd virkad g´klänning i garderoben och längtade lite extra till sommaren och hoppas provet går vägen imorrn. Allt för mig.
Saknade pärla

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh våra hundar är så fina! Tack för kommentaren <3

2012-03-28 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0