Livet med Kinnaman

Ni som har hängt med här ett tag och har varit uppmärksamma vet att jag har en svag punkt och faller pladask för Joel Kinnaman och allt han gör. Han är gudomlig. Det har varit rätt tufft för mig inom detta, då jag ofta känt mig ensam om mina känslor och utstött av mina vänner. Men så plötsligt, så dyker hon upp som en uppenbarelse och förklarar sin kärlek för mig över Joel. Sanna Lindblad. Hon och jag delar alltså samma kärlek. Och så var jag inte lika ensam längre.

Här är några bilder på oss från den senaste tiden, alltså jag, Sanna och Joel då. Vi är lite som de 3 vännerna och Jerry. Ja, fast utan Jerry dårå.


På röda mattan för några veckor sen. Sanna vill stjäla uppmärksamheten genom att posa lite extra, eftersom hon är lite avundsjuk då jag och Joel håller varandra i handen. Man kan ju inte klandra henne.
Här är MQ-reklamen vi gjorde för ett tag sen. Ett minne för livet.
Här får vi följa med honom till inspelning en dag. Snabba Cash. Rå-häftigt!

Kommentarer
Postat av: juliaaa a

de här är humor o ja älskar det. hahhahahahahaha

2012-03-04 @ 22:30:41
Postat av: Fia

Hahaha, jag dööör!

2012-03-05 @ 13:32:03
Postat av: Sanna

Asså jag dör :D det blev mycket skratt när jag såg detta inlägg!



Bäst Linnéa!! Så sant,så sant :* PUSS

2012-03-05 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0