Wings aren't what you need

Deppigt här på bloggen just nu, men det avspeglar mig och där befinner jag mig . Men det betyder inte att jag är mottaglig för glädje, så snart kommer det nog upp lite gladare humör här igen. Så funkar jag. Jag vänder tvärt med humöret. Jag kan vara krossad på insidan, men älskar då mer än nånsin att få skratta med människor jag älskar. Gråter gör jag när jag är för mig själv, men får jag då chansen att få göra nåt som får mig att må bra, då stänger jag av det och är glad. Är jag ledsen, då tillåter jag mig mer än nånsin att få må bra.

Just nu längtar jag efter kvällens avsnitt av Filip och Fredrik. Det sprider glädje!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så duktig <3 man får mår dåligt ibland, det är bara mänskligt!

2012-03-19 @ 20:54:32
URL: http://sskhajavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0