Det är okej att känna

Okej, de förra inlägget skulle ha publicerats vid 3 idag. Shit the same.

Var funktionär på gd/gif olympiaden för särskolorna idag. Jag, Julia, Anna och Alex fick hänga vid längdhoppet. Och Gud va härliga alla ungarna är! Dom ger så mycket glädje och känslor dom små liven! Det var hur kul som helst!

Sen drog vi till dagens händelse nummer 2. Föreläsningen av Cimon Lundberg och Julia mjornstedt. En föreläsning om livet, mod, ilska, vara sig själv och framförallt att våga känna. Om att få cancer vid 21 och att komma ut som bisexuell. En föreläsning där vi fick dansa, skratta, kramas och få tårar i ögonen tillsammans med dom. Shit vilka människor. Jag beundrar dom nå fruktansvärt. Glädjen spred sig i kroppen när man lämnade salen. Glädje på livet och över att det finns sånna fina människor som dom!

Idag, tack vare att jag har levt på dagens 2 fina händelser kan jag inte annat än älska mänskligheten! Ibland är ni faktiskt fina, ni människor som lever på jorden. Idag älskar jag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0