I alla dina andetag

Igår måndag hade jag min näst sista skoldag. Fan vad jag kommer sakna dehär!
Drog till köpis och handlade kläder åt Gustav, sen tog jag en powerwalk med Fia. Chillade kvar där nån timme, vilket omvärlden missförstod och trodde jag var försvunnen.


Det blev en enorm uppståndelse, alla mina vänner var helt hysteriska, mamma, pappa och Viktor lika så. Plusa även på att hela mitt bostadsområde är ute och letar, samt att jag anmäls som försvunnen hos på Statoil. Pappa åker runt med en yxa i bilen och letar i hela Hagaström och väcker mina kompisars familjer som även dom är ute och letar.
Jag pratade med mamma vid 09.30 i telefon, berättar att jag är ute på en promenad, och vid 23.30 är jag fortfarande inte tillbaka, det går inte att nå mig på telen samt att det är kolsvart ute. Jag förstår att mamma bryter ihop precis som hon gjorde och att alla blev oroliga.
Grejen är den att jag satt hos Fia, skrattade och pratade, utan täckning. Där var haken. Förlåt för att jag gjorde er oroliga. Men jag somnades gråtandes - av ren kärlek! För fan vad jag insåg att jag har så jäkla fina nära och kära! Kärlek i mängder till er!


Åter till de vanliga, idag tisdag hängde jag plus några i klassen i Bollan eftersom vi inte hade nå lektioner. Chill på gräsmattan, planering av studenten och lite Volleyboll. Sen införskaffade vi oss en högtalare inför Peace & Rhodos. Fan så grymt de kommer bli!
Några ärenden med Sanna för att inhandla lite små nödvändigheter - det blir sjukt många sånna inför juni som är helt fullspäckad av student, Peace och Rhodos. Sen drog vi oss mot Martina för bullkalas och balfrisyrsprovning.
Avslutade med att städa rummet. Nu säger jag godnatt! Puss!


Kul shoppingsällskap igår.
Vinner en tävling med Jullan på NK:n och får en chokladboll <3 i pris.
Hänger i Bollan med några klassisar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så jävla nice gruppbild! :D

2012-05-30 @ 00:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0