Jag är lungan du är andningen

Igår tog jag igen missad tid med Jullan och pratade om allt som hänt i livet sen sist. Fint.
Idag har jag hängt på altanen i solstolen med en frukosttallrik och musik. Bästa starten. Fortsatte sen med en powerwalk med Axelsson in till stan, solade en sväng (Ni vet, man kan ju i allsindar inte matcha studentklänningen den 8 juni!!!!), hängde på en parkbänk i ett soligt Boulongern och gick hem igen. Riktigt bra dag!
Sen har jag hunnit med en powernap på soffan (<3) och slängt ut lite prylar på tradera i hopp om att tjäna storkovan och kunna köpa dyraste champangen på studenten. Typ.
Plugga tänkte jag göra med, men solen var roligare idag. Så kan det gå.
Nu ska jag nog snart somna till Fråga Olle dokumentären. Sjukare människor får man ju leta efter. Godnatt!
Såhär glada är vi idag för att vi båda har namnsdag. Axelsson som hon så fint heter här på min blogg har faktiskt ett förnamn lika som mitt. Suprise big time!
Bilden tog vi mitt under vår powerwalk. Party everyday!
Så grattis till dig med världens bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Axelsson

Hahahaha vad rolig du är! Grattis på oss på vår dag! Älskar dig min bästa!!!

2012-05-13 @ 22:52:37
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0