Bilder i efterhand - Långhelg

Lägger upp inlägg i efterhand. En bildbomb. Långhelg från fredag till tisdag. 27/5-1/5. Kändes nästan som ett lov.

På fredagen fick jag finbesök av mitt 6-åriga kusinbarn Emma. Lekte i lekparken, åkte och hälsade på Fia och hennes häst, mös framför tvn och åt god mat.
Lördagen tänkte vi åka och bada, men poolen var avstängd eftersom en unge hade spytt i den. Härlig tajming. Åkte till Sibylla och tog en glass istället och fortsatte ute i finvädret och lekparken. Köpte ännu en glass på konsum med granntjejerna och mot eftermiddagen åkte vi till stallet igen så Emma skulle få rida. Höjdpunkten under hela helgen skulle jag tippa på. Man såg verkligen hur hon njöt att få rida, mata och rykta häset. Lillhjärtat!

Söndagen blev jag tvungen att hoppa in på jobbet då det krisade där. När jag slutat hade Emma hunnit åka hem, och jag hann bara slänga i mig mat och packa ihop mina prylar innan tjejerna hämtade upp mig och vi drog till Liljas stuga över ett par dagar.
Tacos, mys och spel med Lilja, Julia, Malin och Sanna. Somnade gott och vaknade upp med ett härligt tjejgäng. Bara slappade och njöt med musik och härligt sällskap. Mot kvällen styrde vi upp ett sista aprilfirande och tog emot Sabah och Martina. Vin, grillat och altanhäng. Härliga sista april!
Tisdagen bjöd på strålande sol, topless-solande ute på gräsmattan hela dagen med musik och tjejsnack. Då kände man att man levde så att säga. På hemvägen vid 6 på kvällen stannade vi för en glass i Hedesunda. Åh du fina långhelg!

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Äre du som fortfarande har vårt spel din tjuv!? ;p

2012-05-17 @ 00:52:07
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0